moviepersie

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Oliver Olsson - 1 maj 2012 19:13

 Igår var det valborg.

Brasan var helt konstig det blev enormt mycket eld.

Dom som sjöng i kören var dålig så jag lekte med mina kompisar då istället.


 

Och idag var det min brorsas kallas på busfabriken.

Jag fick ta med en kompis ditt han heter Joel som även heter Messi 10 jh på msp.


 

Det var några barn som var på busfabriken, de ställde sig i kö för att få godis påse när min lillebrors kalas skulle få sina godispåsar. Men dom var ju inte bjödna så min kompis gick förbi dom. Och då sa dom till honom, trängs inte! Joel sa att det var ett kalas och att dom inte var bjödna  . Då kom pappan till barnen och sa till personalen att mina barn ska också få godispåse. Men dom som jobbade där sa att det var ett kalas och dom var inte bjödna. Pappan och hans barn blev helt konstiga och stack därifrån.


Nu skriver jag på min blogg och ska äta lite chocklad. Sen ska jag spela msp.

Glöm inte att skriva en kommentar till mig, jag svarar gärna./Ses  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

VÄLKOMMEN TILL VAN PERSIE 09's BLOGG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards